Møbelavdelingen hos Norengros K.J.Brusdal
Hvem er vi?
Norengros K.J. Brusdal AS er et lokaleid selskap som leverer møbler og interiør, og andre varegrupper til offentlig og privat sektor. Bedriften er tilknyttet den landsdekkende kjeden Norengros bestående av totalt 13 grossister. Kjedens forretningsmodell er basert på lokal tilstedeværelse der hver enkelt medlemsbedrift leverer og følger opp deres nærområde. Vårt moderne logistikkvarehus i Arna på 10.500 m2 rommer blant annet lager, møbelavdeling, showrom, kontorer, butikk og transportavdeling.
Møbelavdelingen hos Norengros K.J. Brusdal har mange års erfaring med både store og små prosjekter. Vi hjelper deg med å finne ergonomiske og tilpassede kontormøbler til full innredning av hele lokaler, rom og uterom. Vi har stort fokus på bærekraft i våre prosjekter.
Hva kan vi gjøre for deg?
- Møbler og interiør til din bedrift
- Fagekspertise av interiørarkitekt/interiørkonsulent
- Stort utvalg av kjente merkevarer
- Bærekraftige møbler, gjenbruk, ombruk og leasing
- Levering på døren
- Montering
- Bortkjøring av emballasje og gamle møbler
- Reprasjon
Proff på møbler
Atle Valestrand – Salgssjef avdeling møbel
Atle er salgssjef ved møbelavdelingen. Han har over 15 år ledererfaring, og har jobbet med møbel og innredning i flere år. Atle har ledet salgsorganisasjoner både i bedrifts- og privatmarkedet, og er kjent som en sterk relasjonsbygger og kreativ person. Han har evnen til å lytte positivt og få andre til å delta i diskusjonen. Med overordnet ansvar for møbelteamet har han en viktig rolle i organiseringen, planleggingen, og gjennomføringen av våre møbelavtaler.
Atle har erfaring med å håndtere større prosjekter og rammeavtaler, som for eksempel møbelavtale med Bufetat, Innovasjon Norge, BIR og andre tilsvarende prosjekter.
Hege Iversen – Salgskonsulent avdeling møbel, salg, innkjøp og logistikk.
Hege er ansvarlig for hele ordreprosessen i våre møbelleveranser - fra varene bestilles fra produsent til de leveres og monteres hos sluttbruker.
Denne rollen innebærer blant annet behandling av innkjøps- og kundeordre, samt kontakt med produsent i forbindelse med innkjøp, service og avvikshåndtering.
Å la en koordinator holde den røde tråden gjennom hele leveransen, er en modell som vi har god erfaring med. Dette optimaliserer leveranseflyten og minimerer risikoen for feil.
Hege jobber i et innkjøpsfaglig team på totalt fire årsverk, som samarbeider og hjelper hverandre ved eventuell sykdom og ferieavvikling.
Marte Kapsberger-Mikkelsen – Salgskonsulent avdeling møbel.
Marte er utdannet ved Westerdals Oslo ACT dekorasjon og reklameskole. Hun er utstillingsdesigner med erfaring fra grafisk tilrettelegging for messestands, interiør- og boligkonseptutvikling, butikkinnredning, vindusdesign, pop-up utstillinger samt film og events.
Marte er opptatt av gjenbruk og blanding mellom gammelt og nytt. Dette kommer tydelig fram i det arbeidet hun har gjort for PopUp Norge, som har brakt henne rundt i Norge fra Otternes bygdatun fra 1700-tallet til nedlagt gruve på Svalbard.
Marte har god sans for design og har gjennom lang erfaring lært seg å sette sammen gode og praktiske løsninger samt inspirerende og utviklende arbeidsmiljø for sine kunder. Det er viktig for Marte med et tett og godt samarbeid, det skal aldri være tvil om kundens behov eller ønsker.
Dorthe Tennebekk Vatle – Salgskonsulent avdeling møbel
Dorthe er utdannet interiør- og kundeveileder og har 35 års erfaring med rådgivning og innredning av møbler. Hun har inngående kjennskap til de store møbelprodusentene og deres produktspekter.
I tillegg har hun god kunnskap om møblenes kvaliteter, fargealternativer, funksjon, materialer, og vedlikeholdsbehov. Det betyr at hun kan svare på hvilket produkt og produsent som best passer kundens behov og beskrivelser. Dorthe finner løsninger sammen kunden, stiller på befaring ved behov, samt utarbeider planløsninger og skisser gjennom bruk av 2D- og 3D tegneprogram.
Videre har hun god kunnskap om logistikk, universell utforming, ergonomi og interiør, samt gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Hennes fokus er blant annet å bidra til at kunden tar bærekraftige valg i prosessen. Dorthe har ansvar for store rammeavtaler/anbud. Hun mestrer håndtering og oppfølging av større avtaler, med gode tilbakemeldinger.
Hvorfor velge oss?
1. Stort utvalg av kjente merkevarer
Vårt sortiment dekker områdene: Kontor, helse og omsorg, oppvekst og utdanning, hotell og kafé, sosiale soner, møterom, resepsjon og venterom, kantine, garderober, utemøbler.
2. Erfarne fagfolk
Møbelavdelingen vår har mange års erfaring med små og store prosjekter. La vårt team hjelpe deg med behovene på arbeidsplassen slik at du har tid til det som betyr mest- å gjøre kundene dine fornøyde.
3. 3D-visualisering
Vår interiørkonsulent skisserer og visualiserer ulike forslag og løsninger for dere kostnadsfritt. I Norengros har vi både kunnskapen og produktene som skal til for å gjøre arbeidsdagen enklere – og litt bedre.
4. Bærekraft
I samarbeid med kunden kartlegger vi muligheten for å gjenbruk av kundens egne møbler i prosjektet. Dette deles inn i 3 kategorier:
Kategori A: Velfungerende møbler – kan benyttes til gjenbruk av kunde eller videreselge.
Kategori B: Slitte møbler – kan gis bort til gjenbruk
Kategori C: Ødelagte møbler som ikke kan repareres – vil gjenvinnes
Vi selger også gjenbruksmøbler i vår Møbel Outlet i Arna. Kom gjerne innom for å se på utstillingen vår.
Vi tilbyr også leasing og reparasjon/service av møbler i tillegg til at vi kan tilby et stort sortiment av bærekraftige møbler i samarbeid med våre leverandører og produsenter.
Vi kommer gjerne på en uforpliktende befaring! Ingen prosjekter er for små, og ingen for store!